torsdag 5 juli 2012

Har blivit en del...

Herregud vad jag är trött, sitter ju och nickar med huvudet i soffan..hahhaa. Inte likt mig. Väntar på att tvätten ska bli klar så  jag kan hänga upp den.
Måste bara säga...idén att låta Moa o Albin dela rum var verkligen toppen. Min läggning idag och det har gått sååååå bra. Albin gick ut en gång men han går in direkt igen och lägger sig. Jag la dem för ca 25 min sedan o nu sover båda :) Hurra!! Inte ett knyst från dem och det är precis som förr när vi la dem en o en :) Underbart!!!
Till en annan kul sak. Rätt många som kollar bloggen...

It´s all about me  
2434 sidvisningar - 158 inlägg

Ovanstående stod idag när jag loggade in. Nästan 2500 tusen sidvisningar. Kul!
Nu är tvätten klar så nu ska den hängas upp o kolla till kidsen, sen blir det slapptajm i soffan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar