måndag 3 december 2012

1-årig bröllopsdag

Ja, så kom även den 3e december vilket betyder att min man fyller 31 år och att vi firar vår allra första bröllopsdag :) Tjoho! 1 år som gift...tänk vad tiden rusar?! Grattis till oss!
Vi har inte direkt firat, det är ju måndag och helgen som var hade Dennis jouren så det får väl bli lite extra gott ikväll och sen lite firande till helgen som kommer ;)
I födelsedags present fick dock Dennis en jättefin jacka med hans favorit fotbolls lags emblem..Manchester United!


Han blev nöjd och tyckte så klart att den var fin :) Perfekt!!

Annars har dagen spenderats med Albin så han haft lite förhöjd tenmp, legat runt 38 grader men inte mer. Blir dagis imon och jobb för mig :) Skönt!
Men jag har fått gjort en hel del idag när jag nu ändå var hemma. Äntligen är jourveckan över och jag tog såklart på mig träningskläderna direkt och begav mig ut på löptur och backlöpning i form av intervaller...sköööönt! Precis hemkommen, barnen är lagda. NU blir det duschen och sen myyyyyssss!

   





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar