torsdag 20 december 2012

Mycket att göra

Ja, som ni ser är det glest mellan inläggen men det är så mycket hela tiden. Massor att göra på jobb och jag har jobbat över både igår och idag och kommer nog bli så imon också :( Som sagt, mycket nu under jul, en hel del julkort om jag säger så :)
Utöver jobb tid så är det mycket planering och fix inför julen och julafton som ska firas hemma i vårt lilla place...17 personer blir vi. Kul!!
Det ska inhandlas köttfärs och rullas köttbullar bland annat, lite mer pyssel ska göras, lite annan matlagning, slutfix med julklappar, en tripp till malmö med mamma o syrran för ett besök hos Asta etc.
Längtar faktiskt till julafton och dagarna där runt....ska bli mysigt och jag är inte direkt en julmänniska men tycker att jag börjar tycka om julen mer o mer för varje år...kanske beror på barnen mina :) <3
Mellan allt detta ska det pluggas för vet ni vad, det finns inget jullov på min skola :) Tjoho, så det är bara till att jobba på den tiden det finns över. Träningen blir faktiskt väldigt lidande av allt annat, men så är det ju. när saker tillförs måste andra bort och jag rör mig så väldans på jobb för tillfället och beh all ork där. Träningen får starta ordentligt efter nyår igen....fast då åker vi ju till Lalandia..hahhaa...jaja, de är lugnt. Allt ordnar sig!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar