lördag 29 december 2012

Jag, jag o bara JAG

Jodå, mannen är iväg...dock bara i huset bredvid men ändå. Han och 5 kompisar "leker" :) De ska bordsspels turnering i form av hockey och fotboll. Trevligt!
För mig blir det då en kväll i JAG tecknet. Ett glas vin, datortid och kanske ett bad :) Härligt va? Jag ska ha chips också :)
Är något trött i huvudet för tillfället, barnen har varit borta från dagis för länge nu och med en man som har jouren, super tråkigt väder så är det kanske inte så konstigt att barnen mer eller mindre klättrar på väggarna...o varandra med för den delen ;) vilket liv här är emellanåt..puh!
Ibland undrar jag om det bara är vi som har det "tråkigt", bara våra barn som INTE är en enda minut inne på sitt rum på en hel dag, bara våra barn som hittar på allt annat störigt istället för att sitta o leka med sina leksaker eller med varandra?? Är det de??
Bara imon också, sen är det nyårsafton och vi ska besöka pappa o Linda för en trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap och dagen därefter bär det av till Lalandia och där ska det väl inte vara så jäkla jobbigt att stimulera två barn på 2 o 4 år?? ;)
Nu lite JAG tid!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar