lördag 11 augusti 2012

Mina älsklingar :)

Usch, efter mitt sköna bad, som för övrigt var lugnt. Inne hos mig i alla fall. Utanför badrumsdörren låt det helt annorlunda...kaos!
Ungarna var helt galna...kan de varit de lilla godiset dem fick vid 14.30 tiden? Hmmm....och sen...fy f*n...herregud vad dem kan hålla på och låta och trissa upp varandra o trotsa osv...nästan så att jag gärna börjar jobba GRATIS på måndag ;)
Vi fick dock grillat och ätit....nu sover dem. Trots att dem för det mesta (faktiskt) leker som katt o hund(alltså tjafsar) så älskar dem nog varandra otroligt mycket. När inte Moa får träffa Albin på ett par timmar så pratar hon om honom konstant och bryr sig väldigt mycket. Albin som inte kan prata men kan säga Oa (Moa) kallar på henne när han inte ser henne :) o ikväll vid nattningen när Moa hade somnat så tog Albin sin kudde och kröp upp till Moa och la där en stund. Nästa gång jag går in till dem så har han gått tillbaka till sin säng och somnat där....söta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar