fredag 8 juni 2012

Detta socker...

Blä, blä o blä....usch, va fan äter jag godis för. Usch fy...Nu har jag nästan helt själv tryckt i mig en påse kinapuffar. Helt ärligt, farligt gott godis som är svårt att motstå när väl första puffen har landat på tungan...mums! Vid sidan om detta så hade vi så klart färska, mjuka nappar. Otroligt gott det med men om jag ens tänker lilla tanken på en sådan napp i munnen så kräker jag. Jag lovar. Urk, vad äcklad jag blir. Fyyyyy!!!! Men.....gott var det ju :)
Nu är klockan 21,00 och min alarmklocka ringer om 6 timmar...japp, ni såg rätt. Klockan 03 i natt ska jag plåga mig själv med att försöka få upp ögonlocken som kommer vara tunga som bly för att bege mig ut på den årliga trippen till Gekås i Ullared med morsan o syrran....Det är sååååååå värt dem tunga ögonlocken och kl. 7 imorgon bitti följer vi med dörrarna in för att shooooooppppaaaaa!!!! :)
Woho...se upp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar