söndag 17 juni 2012

Precis som vanligt :(

Risk för negativt och deprimerande inlägg ;)
Jag som inte trodde att denna söndagen skulle bli så tråkigt med tanke på att jag är ledig nästa vecka men tji fick jag :( Har varit den tråkigaste dagen på länge faktiskt. Att Dennis har jouren är så klart en bidragande faktor med tanke på att vi blir ganska så låsta då. Ingen bil, visst går det tåg o buss osv men samtidigt så vill ju Dennis spendera tid med sin familj på helgerna så att åka iväg då är kanske inte så schysst?!
Inga jordgubbar blev det i heller då dem var slut :( Snyft, jag får väl ta dem få vi har hemma och njuta av de lilla jag får :) Vi har vari ute och lekt också men vilket skit väder....denna blåst blir jag galen på. Grrrr! Kylan också...åhhhh.
Imon börjar dock en ny vecka, en semester vecka då jag får massor med tid med barnen... (beh kanske en veckas semetser efter denna) o redan imon har vi kuligheter på gång...skoj!
Nu ska jag svina i mig dem sista få jordgubbarna som gömmer sig i vår kyl och fortsätta deppa över denna otroligt tråkiga söndag och mitt urusla söndags humör.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar