lördag 24 november 2012

Jag ägde ;)

Är det så man säger?! Jag äger o jag ägde! Haha!
En riktigt trevlig kväll igår med jobb :) fördrink hos chefen, sen vidare till Big Bowl o ett fint julbord. Så nu är årets första julmat i magen samt gröt... Mumma!
Efter julbordet blev det bowling. Där ja var bäst av alla... Haha! Kanske inte så hårt motstånd men ni ser ju hur rundan på bilden började... 3!!! Strikes, det ni.. Sen blev det en strike till i den rundan.. Synd bara vi inte hann spela den färdigt så vi kunde se slut poängen.
Efter bowlingen blev det bilsimulator, där vi tävlade 5-5 stycken mot varandra i vars en formel 1 bil. Jättekul tyckte ja... Jag vann första heatet, kvalet, med en hel minut o kom 2:a i finalen, precis efter ettan :). Så jag ägde, en väldigt rolig kväll som slutade med huvudet på kudden vid 2 tiden!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar