fredag 2 november 2012

Mycket som händer

Japp, nu är det en ny månad..november...min månad :) Hihi...imon fyller jag år :) Tjoho...eller inte. Hahha, men inte så jätte många år ;)
Nu kommer månaderna där det händer en massa. Jag fyller år, utgång med Louise, julbord med jobb, Dennis fyller år, julbord med Dennis familj, Albin fyller år, julen, Lalandia, Moa fyller år...Ja, ni ser själv. Med familj har man ALLTID saker att göra :) Underbart.

Idag vill jag dock skicka ett GRATIS till underbara Linda, min vän som befinner sig miljontals (känns det som, fast hon bor i Luleå) mil härifrån. Idag är hennes födelsedag!!!

Jag mår bättre och bättre för varje dag och man kan faktiskt säga att jag har vilat mig i form. För så lite aktiv som jag har varit denna veckan har jag nog aldrig varit. Helt galet ju, men skönt och välbehövligt tror jag :) Idag ska jag dock gå en runda i skogen med mamma, saknar träningen massor och längtar tills jag kan dra igång igen.
Nu ska jag göra mig redo....hej så länge.


Min älskade lilla Nisse och jag <3 för ca 6 år sedan. Saknaden är STOR!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar