söndag 4 november 2012

Ordningen återställd

Då var denna helgen gången och så även min födelsedag. Det har varit en toppen helg och jag har blivit firad av mina nära o kära vilket är det bästa :) och nu är ordningen återställd, disken är undan diskad och barnen lagda och mitt under vår mysiga filmkväll så får mannen larm...jaha, så nu sitter jag här :/
Försöker kolla på nätet efter fina krokar till köket för kökshanddukar, samt till badrummet. Kollar även gardiner till vardagsrummet. Vårt hem är så mysigt nu och jag trivs så himla bra här. Mycket mysigare att bo på mindre yta och ha allt på samma plan, tycker jag i alla fall. Älskar vårt hem <3
Nu ska jag surfa vidare och vänta på "gubben" ;)

PS. Idag är det 6 månader sedan vår lilla Nisse fick somna in...*snyft*. Fy vad tomt det är och saknaden är oändlig... :( Imorgon skulle han ha fyllt 8 år. Min Älskade, älskade lilla Nisseman. Önskar så mycket att du kunde komma tillbaka till mig/oss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar