lördag 17 november 2012

Pyssel

Såja...påbörjat inbjudan till Albins 2 års kalas. 8 inbjudningskort ska göra :) kul!
2 års dagen närmar sig med stormsteg. Dessvärre kan den inte närma sig utan att en annan 2 års dag närmar sig o ytterligare en... :( 3 dagar efter att Albin föddes så gick världens bästaste morfar bort, min morfar, den 17 dec :( 2 veckor senare följde min mormor, världens goaste mormor, honom sällskap o gick bort den 1 jan. I all denna glädje med Albins födelse så finns det så mycket sorg med mormor o morfars bortgång...oj oj oj vad saknaden är stor o den gör sig allra mest påmind i dessa dagar. Mest ont gör det att inte morfar fick träffa min Albin. Det bästa av allt är att morfar är i min Albin o jag får en liten bit av "gubben" varje dag ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar