lördag 3 november 2012

Min födelsedag idag :)

För det är ingen vanlig dag, nä det är ju min födelsedag. Hurra hurra hurra!!! Hahaha...ingen sovmorgon blev det direkt. vart i 6 kom barnen. Tjoho...upp för lite morgon mys. Sen blev det bullfrukost och därefter lek för Moas del med sin kompis Elin. Även Maria o Theo kom dit :) Dennis som har jouren fick ta sig till fysträningen.


Vi kom hem o åt lunch, nattade Albin och när Dennis kom hem fick jag underbara blommor. 


När Albin sov sin middagslur så bakade jag o Moa. Chokladbullar o 2 olika former av sockerkaka :) Bara vi två och Moa var jätte duktig. Vispade socker o ägg poröst och knäckte alla äggen helt själv utan en enda skalbit på fel ställe :)
Vid 14 tiden kom Dennis föräldrar o syskon upp på fika. 
NU är äntligen kvällen kommen och dagen har varit helt underbar. Jag har fått umgås med min älskade familj, ätit gott o blivit firad av alla nära o kära på alla håll o kanter.
Om en liten stund ska vi allihop ta oss ner till kyrkogården och minneslunden för att titta på alla ljus och blommor som folk satt dit. Även för mig blir det att tända ett ljus och det blir för min underbara lilla kisen, vovvsing, mormor o morfar samt farmor. 
Det är en glädjens dag för mig och jag är ytterst tacksam för allt jag har i livet, så är det en ledsam dag för många då det är Alla helgonas dag och det är en högtid då vi ska hedra dem som gått bort. 
Min dag har i alla fall varit toppen och det ska jag nu gå och dela med mig till dem som inte längre finns här att dela det med mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar