tisdag 12 februari 2013

Ett tag sedan sist

Dess funderingar om bloggen..ska jag skriva eller inte?! Jag vet så klart vad mamma o syrran säger...hihihi!
Dock känns det som att jag har mycket i mitt liv för stunden. Det är skolan (sista året nu), jobb, 2 små underbaringar till barn, ett liv med mannen, måste leta praktik plats och sen är det träningen. Vill ju göra triathlon tävlingen i sommar. Som jag dock trodde var i juli men visade sig vara den 9 juni...SNART!!! Panik!! Och med tanke på dålig träning i december och januari pga jul, ledighet o sjukdomar så känns det som ett svårt genomförande :( Ska skriva ett träningsschema som är enbart för tävlingen. Ska också skriva ett personligt brev om mig som jag kan lämna på diverse tänkbara praktik platser.
Att träffa kompisar vill jag ju också hinna göra och det är ju så...prioriteringar!! Nåt tillförs, nåt måste bort...
Dock är det väldigt kul att läsa tillbaka i bloggen på äldre inlägg...ända sedan maj förra året på denna bloggen. Galet! Vi får se hur det blir, just nu pluggar jag, blir snart sängen och lite tv tittande...fotboll på tv för mannen i vardagsrummet :/ Imon är jag leeeeedig!!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar