tisdag 26 februari 2013

Osugen :(

Har varit hemma med Albin idag också eftersom han, inatt kom in kl. 24 och hade 39,5 i feber :( Han fick ligga i vår säng men har knappt sovit något. Han har legat o vänt o vridit sig och varit allmänt påverkad av alla sina prickar, speciellt dem nere i blöjan vid sina intima delar. Så synd om honom för bara där nere är det smockat och omkring 20-30 prickar som antagligen svider och kliar i värmen :( 
I morse ingen feber men har varit väldigt påverkad av sina prickar och haft ont och inte velat sitta ner med blöja. Sen kom tempen upp på 38 igen under eftermiddagen. Hemma imon igen i hopp om att det ska bli lite bättre. Har köpt kylbalsam också som jag smörjer prickarna, som finns under blöjan, med. 
Nu sitter jag här vid bordet med löneböckerna och ska försöka trycka in så mycket information som det bara går till tentan på fredag. Sååå himla osugen jag är och har nog aldrig känt mig så här oförberedd inför en tenta någon gång innan :( Jag får lita till högre makter på fredag :/ 
men men, bara att sätta igång och wich me luck!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar