tisdag 19 februari 2013

Skönt slapp

Go kväll, tänkte delge mig av min dag. Inte hänt så mycket egentligen men alltid någon som läser...eller? ;)
För er som vill följa mig och min dag lite mer så ladda ner appen Instagram på er telefon och lägg till mig calin_1984.


Där lägger jag upp bilder, lite då o då, från min dag :)

När jag väl kom ut på tur idag så var det inte lika halt som när jag gick till jobb men dock lite läskigt på sina ställen :) 
Efter hämtningen på förskolan så gick vi hem och barnen lekte och jag vilade mig faktiskt :) Sen startade tvätten och maten och duscha barnen och plugga. Tur man har en man som hjälper till. Bra samarbete idag :) <3
Albin verkar helt ha glömt bort sin napp och pratar inte om den alls och somnar som vanligt igen och sover hela natten som vanligt igen. Inga konstigheter här inte. Sköööönt!
Nu ska jag ner och hämta sistan på tvätten och sen upp o ta en dusch o därefter blir det nog sängen...
Natti natti, vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar