måndag 4 februari 2013

Vad gör jag?!

Undrar ni det kanske?! Vad jag gör? hahhaa, ja det har varit lite torrt här inne men jag har varit ute på galej och sen varit bakis :) Hihi!
I lördags var vi ju då först hos Andreas, Karin o Lova. Moa var jätte duktig på att rida på Ludde. Deras ponny :)
På kvällen tog jag mig hem till Louise för lite "hon o jag" kväll. Vi lagade mat, åt gott och drack drinkar. Vid halv 1 gick vi ut till gamla ungdoms stället Etage..(hahaha) där vi dansade till klockan var halv 4. Jätte skoj o trevligt var det.
Igår söndag var jag då, som ni kanske förstår, lite seg ;) Fick dock sova till 10 för mannen min (tack, tack, tack) sen blev det lite utomhuslek med barnen, soffhäng och lite mer soffhäng..hehehe!
Idag åter dags för vardagen och jobbet. Skönt! Dock sviter av trötthet sitter i sen helgen, man är ju inte 20 längre ;) Efter jobbet idag kom pappa o Linda på besök och dem hade roligheter med sig från sin utlandsresa för någon vecka sedan :)
Ikväll blir det plugg och imon jobb igen, utvecklingssamtal för Moa på förskolan och en tid till frisören för ögonbrynsplock och färgning.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar