lördag 2 februari 2013

Ny månad

Jadå, hjärtmånaden är på intågande. Eller rättare sagt, den är här. Februari och den 14 är det ju alla hjärtans dag. Firar ni den? Inte vi direkt. Det är om jag hittar något som jag känner att jag verkligen vill köpa till min älskade, vän, barn. Men jag köper inte bara för att köpa... :)
Hittade en sida på internet som heter just allahjärtansdagpresent.se KLicka på länken så kommer ni direkt dit och kan hitta massa roliga o annorlunda presenter.
I år infaller alla hjärtans dag en torsdag så kanske man kan göra något mysigt till helgen därefter eller varför inte lite vardagsmys, det är ju trots allt fredag dagen efter??
På sidan kan du hitta de mest attraktiva presenterna till pojkvän, flickvän men även par. Om du bläddrar längst ner på sidan så kan du få hjälp med en kärleksdikt  också :)
Du kan bl a köpa kärlekspiller, 52 veckor av romantik. 52 veckor av romantik inkluderar 52 kort, ett för varje vecka, där parterna drar ett kort varannan vecka och ska skapa fram något som man ska göra för sin partner. Trevligt tycker jag!

Kolla in sidan, se om du hittar något kul!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar