tisdag 22 januari 2013

fy fan!

ja, kan bara säga fy fan...vilken natt. Igår kväll när vi skulle lägga oss så kollade vi till Albin och hans temp...40,8. Det fick bli att han sov i vår säng. Vid 3 tiden låg både han o jag o snurrade rundor. Antar att vi mår precis likadant :( Jag frös så jag trodde jag skulle gå av...Vi kollade vår temp. Albin hade 41,6 och ja hade 41,2. Har aldrig haft så hög feber förr. Jag förstår verkligen att influensan kan ta död på människor..fy!!
Jag mår precis som jag gjorde för nästan exakt 2 år sedan. När Albin föddes hade Moa influensan och när Albin var 3 veckor gammal fick han också influensan och även jag. Dennis kom sen ett par dagar därefter...hemskt!
Vi lyckades ta oss av sängen i morse, lämnade Moa på dagis kl. 9 och jag har även tagit mig en dusch. Känner mig så ofräsch när jag är sjuk och vill bara städa bort alla baciller :/ Nu börjar dock iprenen gå ur kroppen så dags för vila igen. Albin sover redan i soffan här bredvid mig...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar