söndag 6 januari 2013

Vi är här...

Jodå, jag har inte glömt er...eller bloggen för den delen men dagarna sedan Lalandia har verkligen gått i ett. Vi körde från Lalandia 08,20 i fredags för vår säng skulle levereras. Direkt när vi parkerade bilen så kom leveransen och det var bara till att börja bära :/ Sen blev det till att packa upp allt från resan, bygga ihop sängen. När sedan Moa o Dennis körde iväg för en veckohandling så passade jag o Albin på att städa ut julen....skööönt! Här blev så rent o fint.
Vid 16 tiden blev det sen en löptur med Maria o hennes syster Sandra. OTROLIGT SKÖNT!! På kvällen satte jag mig med skolarbete och sen lite  tv tittande.
Lördagen startade lite senare än vanligt :) Sängen var galet skön att sova i så jag o Moa gick upp halv 8 och Dennis o Albin gick upp halv 9 :) Kl. 10 var jag i Hjärup hos min skolkamrat och vi satt i närmare 4 1/2 timme med inlämningsuppgiften. SUCK! Därefter skulle det fixas med 2 presenter och klockan 17 var det dags för födelsedags middag hos Pappa. Pappa o Linda fyller år inom det närmaste men åker på resa snart så firandet blev nu :) Vid 21,30 var vi hemma och nu är det söndag morgon och imon är det jobb igen..Blandade känslor. Tråkigt för det är så skönt att vara ledig men bra, tryggt och skönt att komma in i rutiner igen :) Framförallt för barnen :)
Nu sk jag sitta med skoluppgiften för att sen fixa lite frukost...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar